Stressad? - Ja. Trött? - Något så otroligt

En ny vecka och återigen måndag. Idag har jag mest haft ont i magen
då den innebär att det är exakt 14 dagar kvar till c-uppsatsen ska
lämnas in. Och jag har suttit i princip ända fram till nu och läst och läst
och läst. Så jag har väl i alla fall gjort något vettigt idag men det känns
ändå som att det är så otroligt mycket kvar
att göra för att nå slutet med uppsatsen...*suck*



Och jag blir galen av alla förbannade papper som
man har överallt, artiklar hit, artiklar dit och sen en
massa annat skit som man skrivit och samlat på
sig, har lust att tända eld på vartenda jävla blad ...






Denna figur ser ut som jag
känner mig för tillfället....



Jag vill träffa mina underbara vänner, saknar er så
otroligt mycket ska ni veta. Så förbannat mycket....
Men som jag hoppas ni vet och som jag nämnt
tidigare så tänker jag på er, jämt! Och det är bara att
ringa om det skulle vara något, finns alltid här för er!
Jag har verkligen inte glömt bort er, skulle jag aldrig
kunna göra. Ni är ju mina Bejbs juh :) *Luv Ya*


Kommentarer
Postat av: katja

ja det låter ju så lätt, och det borde vara ännu lättare! :) får komma bort och hälsa på snart.



med mig är det bra, förutom att jag är så fruktansvärt skol less, men det är ju slut på skolan snart!



pusss

2008-10-13 @ 22:15:51
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0