Torsdag 23/10

Fy tusan vad länge jag sov idag, när jag väl klev upp kände jag mig nästan bakis utan att ha druckit en droppe igår, knast. Chefen ringde och väckte mig kl 9.40 för att kolla om jag kunde jobba på lördag, tackade nej men blev erbjuden ett dagpass på måndag som jag tog. Saknar verkligen jobbet så det ska bli kul att få komma dit snart :)

Jag hade ställt klockan på 10.00 men jag pallade verkligen inte att kliva upp då utan larmade om till 11.00. Då det då larmade så orkade jag inte heller ta mig upp ur sängen utan låg kvar till 11.40. Har sovit fööör många timmar. Men sova är ju det absolut bästa som finns! :)

Nu ska jag ta o plocka undan lite grejer som ligger utspridda över hela lägenheten då jag tänkte gå på med dammsugaren senare i eftermiddag då jag kommer hem från stan. Ska kl 14 träffa Jasmina nere på stan, kommer att bli great :)
Men sen är det hem och städa för hela slanten. Tänkte tvätta några maskiner också då jag får så dåligt samvete då det i princip bara är mamma som tvättat den senaste tiden. Och det är ju ändå jag och syrran som har mest smutskläder av någon anledning, så känns inte riktigt rättvist att man bara tar upp ren tvätt utan att ha deltagit någonting. Dags att bli lite bättre på att hjälpa till här hemma känner jag.

Bäst att sätta igång med plockningen nu så att man hinner göra sig iordning också. Ha en bra dag!
På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0