Åter i Sundsvall

Åkte till Stockholm i torsdags förra veckan och har hade en nice helg där. Lite festande och sen lugnt och skönt, dagarna gick dock lite väl fort kan man tycka...

Min sista dag i Göteborg spenderade jag med min underbara lilla farmor och sedan med min kusin då han dök upp hem till henne på eftermiddagen när han slutat jobbet. Lirade lite poker men det gick inte speciellt bra...min farmor vann..*blää*
Därefter skjutsade kussen hem mig till min farbror och en kort stund efter kom lilla Natta och hälsade på. Vi hade det trevligt och jag passade på och springa hem till min andra farbror & CO och hälsa på dom en sista sväng innan det var dags att dra vidare. Kvällen slutade med att jag hamnade hemma hos Natta där vi satt och snacka till mitt i natten, myspys.

Saknar redan alla i Göteborg, ni är så otroligt underbara och det hoppas jag verkligen att ni är väl medvetna om! *Lots of Love*

Kom tillbaka till Sundsvall mitt på dagen i måndags. Det var underbart att få träffa familjen och vännerna igen, hade verkligen saknat er guys :)

Och nu har man satt igång med skolan igen, börjat med c-uppsatsen, känns la sådär men det ska nog gå bra tror och hoppas jag. Imorgon och på fredag blir det jobb, ska bli riktigt kul. Ska bli kul och träffa alla igen. :)

Ta hand om er allihopa!
På återseende!

*Big HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0