Hjärnan känns som potatismos

Nu var det ett tag sen man skrev sist, är skitdålig på att uppdatera bloggen men känns som meningslöst att skriva en massa när jag inte har något vettigt att skriva.

Sen är det väl inte så himla mycket som händer i mitt liv just nu heller för den delen, så har väl inte så mycket att berätta. Känns som om det enda jag gör är att sitta med dom förbannade vetenskapliga artiklarna som ska vara med i c-uppsatsen, och hela den proceduren tär på mig. Känns verkligen som om min hjärna har förvandlats till potatismos nu och att den inte längre fungerar som den ska...Fast det ska fan gå vägen, om cirka 4 veckor så ska allt detta elände som man nu går igenom med dessa artiklar ha förvandlats till en uppsats som jag känner mig nöjd över. Och det tror jag att jag kommer att bli också, i och med att det är ett ämne som verkligen intresserar mig. Men stundvis så känns det verkligen hopplöst. Men som sagt: Det ska gå vägen, om jag så ska bli lika knäpp som jag för tillfället känner mig så SKA det gå!


De senaste dagarna har jag förutom att sitta och läsa och läsa och läsa spenderat en hel del tid med Ethii. Alltid lika roligt att umgås med dig hjärtat och det känns verkligen som om att vi har haft en hel del tid att ta igen då du var borta hela sommaren. En underbar människa som jag verkligen hoppas och tror kommer att förbli en del av mitt liv. *Luv ya Hun*

Sen till mina övriga vänner, känner mig som världens sämsta kompis för tillfället, jag hör inte av mig till någon känns det som. Men det är mycket för mig just nu och jag hoppas att ni förstår och vet att jag ända tänker på er mina änglar! Ni vet vilka ni är och ni vet att jag älskar er!


På onsdag morgon ska lillasyster fota mig till någon skolgrej. Det kommer att bli spännande och det ska bli kul att se vad hon kommer att hitta på för något med mig på bild. Ska bli spännande att se resultatet. Men jag tror och vet att du kommer att göra ett bra jobb lilsis', se bara till att inte skämma ut storasyster! :P

Ta hand om er allihopa. På återseende!

*BiG HuGs 2 Ya AlL*

Kommentarer
Postat av: Emelie

c-uppsatsen är inte det roligaste på utbildningen. men ett ont som måste göras :/. hoppas det går bra för er. här går det, ehm, som tänkt, åt helvete :). Kram!

2008-09-29 @ 23:26:04
URL: http://emeliestankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0