Irriterande dag...

Idag vaknade man kl 11 och ändå kände jag mig inte ett dugg utvilad. Kände redan då att detta inte skulle bli en av mina bättre dagar. Tog mig ner till skolan vid 13-tiden för att sitta med artiklarna till c-uppsatsen. Och det gick väl inte speciellt bra. Blir så less på dom där förbannade artiklarna, blir irriterad av att bara se dom! *gaah*
Men det är väl bara att försöka att hålla modet uppe när det gäller denna uppsats och allt vad den innebär, tror faktiskt att det kommer att bli kul också när man väl kommer igång. Sitter fast lite just nu, men det löser sig.

Ikväll har det även varit Elitseriepremiär i hockeyn: HV71- Frölunda.
Frölunda är ju mina grabbar och då matchen visades på tv så var man ju bara tvungen att kolla. Tyvärr så var det en katastrofmatch som slutade med förlust för mina grabbar, så himla irriterande. Förlust med slutresultatet 6-2. Tyvärr så var slutresultatet helt rättvist också, Frölunda var katastrofala och spenderade större delen av matchen i utvisningsbåset och där vinner man inga matcher. Men men, jag älskar mitt lag anyway och dom ska nog få ordning på sitt spel snart tror och hoppas jag.



ÄLSKA FRÖLUNDA INDIANS!












Ta hand om er allihopa. Skriver mer när jag har något vettigt att berätta.

BiG HuGs 2 Ya All! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0