Ändrade planer och en mycket trevlig dag.

Planerna ändrades igår. Blev inte någon lugn hemmakväll utan istället träffade jag Turid och Linda på Daltons där man drack en hel del öl och lite cider. Blev till och med full. Ha-ha. Men jag hade en trevlig kväll iaf. Så det var najst. Kom hem någon gång vid halvtre så rätt sent blev det.

Var skitseg när klockan ringde imorse (10.30). Inte så konstigt kanske men usch vad tärd jag kände mig. Hade bokat in att träffa Turid och Vickis på stan klockan tolv. Jag kom dock inte ner till stan förrän kvart i ett då det tog lång tid för mig att göra mig ordning samt att jag var tvungen att hänga tvätt. Väl nere på stan så blev jag lite piggare (dock inte pigg) och jag hade en riktigt trevlig stund tillsammans med tjejerna. Satt och fikade och kikade sedan runt lite i affärerna. Hem med mig kom två basiclinnen (ett gult och ett orange) och två hårband. Syster tyckte att "sällan du köper kläder med färg" ha-ha. Och jag tyckte då att det är fint med färg och jag är ju lite av en "färgklick" på jobbet och då måste jag ju fortsätta med det.



Väl hemma har jag agerat frisör. Blekt systers utväxt och klippt henne samt färgat håret på Diana. Imorgon ska det även flätas några flätor i Dianas hår. Vi får se hur det går då det var längesen jag flätade nu, men det blir nog bra. Om ett tag kommer Evine förbi. Ska bli trevligt då det känns som evigheter sen sist vi umgicks.

Nu har jag inte något mer vettigt att skriva för tillfället. På återseende.

*BiG HuGs*


Miss you.

Kommentarer
Postat av: Zabine

heelllo bruden =) inte visste jag att du hade blogg =) kul då kan man läsa lite! hehe =) Hoppas allt e bra med dig, Hugs!

2009-04-02 @ 20:45:11
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Zabine

hallå, Allt e på topp, Så man ska inte klaga =) Vad gör du nu för tiden då? Kram

2009-04-02 @ 20:52:32
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för idag gumman:)

du får gärna agera frisör och röra runt lite Färg i mitt hår någon dag:)

2009-04-02 @ 21:28:48
URL: http://jusstmee.blogg.se/
Postat av: Diana

Tack för hjälpen idag! Dock så lyckades jag köpa en lite för ljus färg, men detta får åtgärdas under morgondagen! maha. Du får nog till något i på min skalle får vi hoppas. Have a good one så ses vi imorgon =)

2009-04-03 @ 01:33:46
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0