Ändrade planer

Skulle ju ha fått jättemycket gjort idag. Så blev inte fallet. Var hur trött som helst och tog mig inte upp ur sängen förrän elva. Sen vid halvtolv ringde en jobbarkompis till mig och undrade om jag inte ville följa med och äta sushi. Var jättelängesen jag åt det så det ville jag ju då, så hon kom och hämtade upp mig och sen åkte vi ner på stan. Jag kunde dock bara äta fyra bitar, sen blev jag fruktansvärt illamående. Det gick över efter ett tag och fick sedan skjuts hem igen. Jag fick då springa in och kasta mig över toaletten, illamåendet kom tillbaka med andra ord. Sen kräktes jag en gång till efter att jag druckit ett glas vatten. Vettefan vad det är för fel. Men känns inte som någon magsjuka och jag ska ändå åka med Majk till Västerås. Har nyss hängt tvätten och nu ska jag försöka att få något i magen. Får se hur det går. Känner mig inte illamående för tillfället i alla fall. Måste skynda mig nu, Majk kommer vilken sekund som helst.

På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0