Äntligen!

Jobbat idag. Var en rätt rörig dag måste jag säga men samtidigt en väldigt trevlig dag. Sådär som måndagar kan vara. Blev hämtat av mamsen när jag slutade klockan 17. Kom hem, käkade, målade naglarna svarta, tog ett varmt bad och somnade sedan. Vaknade igen vid halv nio eller något. Skönt att sova någon timme. Nyss kollat klart på CSI och väntar nu otåligt på att min älskade Ethi ska komma hem till mig! Ska verkligen bli underbart att ses, så jag har längtat! Just de, ringde min blivande hyresvärd också. Han skulle fixa dom måtten som jag ville ha. Han sa att han skulle fixa det så fort som möjligt så jag hoppas att han gör det så att jag kan börja kika runt på en soffa. Återstår att se.

Ledig imorgon. Ska mysa, mysa och åter mysa med min underbara vän. Ska bort till sjukhuset och knäppa kort som ska vara till mitt flexkort på jobbet imorgon bitti klockan nio. Sen ska jag upp och hälsa på gamla jobbet en sväng och hämta ett par skor. Kanske dricka en kopp kaffe och surra med mina föredetta arbetskollegor. Saknar dom små filurerna galet mycket! Blev verkligen varse det i lördags då jag fick träffa flera av dom...underbara människor.

På återseende.

*BiG HuGs*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0