Bra dag trots allt

Hade väl inte världens bästa dag på jobbet idag/kväll. Fast efter omständigheterna var den ändå bra. Och jag överlevde, och det betyder allt. Efter jobbet tog jag bussen till Bosvedjan och Vickis. Där drack man öl, spelade texas hold ém och snackade skit. En mycket trevlig kväll och dessutom alldeles lagomt mycket. Jag hade verkligen inte pallat med en partykväll. Och sen hade det inte varit kul att sitta själv hemma heller. Så jag är helnöjd! En mycket trevlig kväll med en brutta som jag tycker otroligt mycket om + två andra trevliga filurer. Hur najst som helst! Kom nyss hem efter en taxiresa. Snart blir det nog sängen för min del tror jag. Känner mig lite halvt "schleten" efter dagens intriger. Och imorgon blir det förhoppningsvis sol så att man kan lägga sig och "pressa det som går" i värmen. Hoppas på det.

Näe, nu tackar jag för mig. Natti natti. Saknar dig och sen saknar jag min Ethi något otroligt! Love you bejb!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0