En lång dag

Var rätt segt att kliva upp imorse. Men då jag väl tog mig upp ur sängen så gick det rätt bra ändå. Fick skjuts till jobbet av Majk. Kände mig inte alls på mitt allra bästa humör dock, vet inte vad det berodde på. Men arbetsdagen gick trots allt mot sitt slut efter många långa timmar då det kändes som om jag inte gjorde alltför mycket vettigt utan mest bara fanns. Var stressigt på något sätt men samtidigt vet jag inte om jag gjorde något av betydelse. Aja, struntsamma. Imorgon är det kvällsjobb.

Åkte efter jobbet hem till Vickis och André och besökte deras nya lya. Var trevligt att få se hur dom nu bor och snart blir det nog inflyttningsfest där också. Skojsigt. Kul att träffa lillgumman min då det var ett tag sen sist.

Nu ska Majkel få tillbaka sin dator. Och jag ska göra slingor på mamsen. På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0