Härlig dag

Skönt det är att vara ledig ibland. Idag var verkligen en sån dag. Vaknade och tog ett bad, gjorde mig iordning och sen åkte jag och mamsen till Stöde. Var och hälsade på gammelfarfar. Väl där fikade vi och surrade på med honom, sen fixade jag naglarna på honom som jag alltid brukar göra då jag är där (vilket tyvärr blir väldigt glest). Han var lika nöjd och tacksam som alltid och vinkade med sina "fina tassar" när jag och mämi sedan åkte vidare till mormor en sväng. Var i princip bara in där, jag kollade igenom en Jotexkatalog och sen for vi igen. Åkte då ut till Birsta och var in en sväng på MediaMarkt och Bauhaus. Efter det så droppade mämi av mig i stan. Träffade underbara Jasmina. Gick omkring och glodde i lite affärer, jag hade förhoppning om att hitta någon top eller nåt som jag skulle kunna ha på lördag men hittade inte ett skit i klädväg. Blev lite nagellack och ett par skor som fick komma med hem.

Har varit ute i Nolby och ätit middag hos Majks päron. Fick även träffa lilla Kajsa (deras dvärgpudel) som jag inte sett på evigheter, hon var lika "hoppig och studsig" som alltid. Nu är jag hemma igen och ska bara ta det lugnt. Pallar inte göra så mycket. Känner mig seg. Imorgon är det jobb igen, 7-17. Ska bli kul.

Ha det!
*BiG HuGs*


P.S. Tack syster för att du "pimpade" till min blogg. Så snyggt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0