Helg!

Nu är det äntligen helg och man är ledig i två dagar. Lite roligt att det egentligen inte handlar om att det är skönt att slippa jobba utan det handlar om att jag nu i två dagar kan få sova så länge jag vill på morgonen. Imorse var jag äckligt trött då klockan ringde då man inte sovit nå vidare bra inatt.  Vettetusan vad det beror på men men, shit happens. Överlevde dagens arbete, kändes som en lite halvrörig dag på något sätt. Kanske beror på att vi var lite dåligt med folk idag, don't know.

Slutade fem och åkte då ner på stan. Sprang förbi systemet för att handla lite alkoholhaltiga drycker inför morgondagen så att jag slipper känna att jag måste ner på stan imorgon om jag inte skulle känna för det. Sen gick man omkring med två tunga systempåsar på stan för att försöka hitta något litet klädesplagg att ha på sig imorgon. Köpte till slut en gul tröj/skjortaktig sak. Pallade inte gå runt nå mer då det kändes som om jag hade skavsår i händerna av att bära runt på påsarna. Och även att man fick vänta på bussen i 25 minuter, i stormen. Fy fan vad det blåste. Måste så skaffa mig ett körkort så man slipper anpassa sig efter kollektivtrafikens tider. Ett kommande projekt som jag håller på att ta tag i.

Kom till slut hem och la mig då i badkaret med galet varmt vatten. Grymt skönt. Ätit dåligt idag då det inte var någon vidare mat på jobbet, så bara käkat någon macka under hela dagen. Fortsatte på mackfronten då jag inte pallade att laga någon mat. Blev toast som nu vilar i min proppmätta mage. Sitter och dricker ett glas Martini Rosso också, smaskens. Nej, jag är inte alkoholist, även om man kan tro det. Sitter ensam och dricker, haha, tragisk man är. Men blev lite sugen, det är ju trots allt fredag. Trött och seg som jag är ska bara vara hemma och inte göra någonting ikväll. Syster ska ha lite kompisar här. Kanske ska tränga mig in och "hänga" med dom? :P

Uppdatering senare.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0