Krydda till bloggen?

Fick ett samtal tidigare. Personen i fråga tyckte att jag skulle "krydda till" min blogg. Någon som har något förslag på hur? Personen som tyckte det kunde inte alls ge något förslag, bara klaga. Haha, näe då inte så. Ett samtal som gjorde mig väldigt glad i alla fall. Alltid kul att prata med dig. Hoppas att det blir lite oftare snart bara. Hoppas på det.

Har spelat massa Skip-Bo med mamsen. Jag vann typ alla gånger nästan! :) Man blir typ beroende av att spela det. Ett spel som jag spelar rätt mycket med patienterna på jobbet. Det är skitkul! Fast det tycker inte syster min som jag tvingar att vara med. Haha.

Kikar på American Idol just nu. Inte nå vidare bra uppträdande än så länge. Sen vettefan vad som visas på tv:n ikväll, hoppas det går nån bra film. Blir nog ett bad sen också.

Just de, jag ska åka med Majk till Västerås på tisdag.
Kommer att komma hem på onsdag igen. Majk som är sällskapssjuk vill ha sällskap i bilen och då jag är ledig från jobbet både tisdag och onsdag så passar det ju perfekt. Är alltid nödvändigt med lite miljöombyte, även om det bara är kortvarigt så klart att jag ska följa med. Förhoppningsvis så blir det lite shopping för min del på onsdagen då Majk kommer att sitta i möte, hoppas det i alla fall då man inte kan hitta ett endaste klädplagg i denna stad som man fastnar för. Det visar sig. Ska bli nice att åka på en liten tripp med Majkel i alla fall!


Får snart besök av Evin. Ska bli trevligt att träffa den lilla bruden som jag inte sett på ett tag nu som dessutom varit i Stockholm över helgen som säkert har en hel del att berätta. Ska bli trevligt. Aja, nu är jag nog tom på ord att "kladda ner" här.



På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: sis

usch på skip-bo, puss på dig!

2009-04-26 @ 23:10:01
URL: http://hehue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0