Långfredag

Har idag mått mycket bättre än jag gjort på länge. Feberfri och hostan har inte alls varit lika jobbig som tidigare. Så nu går det åt rätt håll! Underbart! Har haft finbesök av älskade Jazz nu under eftermiddagen och kvällen som ätit middag tillsammans med mig och övriga familyn. Sen har vi suttit i soffan och myst och snackat om allt mellan himmel och jord. Så mycket att snacka om nu när det var så länge sen vi sågs. Haft jättetrevligt och det är alltid lika underbart att träffa henne. Min lilla ängel.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och försöka att sussa. Imorgon klockan 11.30 ska jag infinna mig på jobbet. Ska bli kul. Ska bli skönt att komma hemifrån då jag i princip inte varit utanför dörrarna sedan i söndags kväll med undantag från mitt vårdcentralsbesök. Så det ska bli roligt. Nu ska jag försöka att få tag på min älskade Ethii sen bädden.

Hoppas Din Långfredagskväll är härlig och trevlig på alla sätt.
På återseende!

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0