Ledig lördag

Igår var en "rörig" dag på jobbet. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Det gjorde den givetvis till slut och då fick jag skjuts hem till Ethi av en arbetskollega. Där plockade vi iordning de prylar vi behövde och åkte sedan in till stan där det inhandlades alkohol. Hem till mig där vi gjorde oss iordning sen bar det av till Vickis och hennes karl på inflyttningsfest. Fick även träffa Marisa som jag inte sett på evigheter, riktigt kul. Där var det väldigt trevligt och senare åkte några av oss ner på stan. Väl där nere sög det. Och jag blev skittrött. Så jag och Ethi var hemma hos mig strax efter tre. Satt och surrade massa skit och käkade, sen somnade man gott i sängen.

Nu har Ethi precis åkt hem. Hon åker tillbaka till Stockholm idag. Suger. Kommer sakna hon galet mycket! Känns så skumt att vi bor så långt ifrån varandra nu och att vi inte ses nå ofta. Så tråkigt. Men har verkligen varit underbart att få umgås med ängeln min. *Massa kärlek*

Näe, nu blir det en filt på den lilla gräsmattan utanför altanen. Ska lägga mig i solen och njuta av det underbara vädret. Kanske man hittar någon bok att läsa också. Skit samma, måste ut i värmen nu.

Ha det!



Var kul att prata med dig.
Längesen.
Du är saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0