Lördag

Lugn och skön dag. Jag och mamsen har legat på altanen i det underbara vädret. Varmt, varmt, varmt har det varit. Men kanonskönt och man ska inte klaga nu när det för en gångs skull är varmt heller för den delen. Man vet aldrig när det tar slut. Var på ICA Maxi med mamsen, syster och Denice och sedan drog vi och köpte var sitt par skor. Alltid kul med nya skor. Sen har jag inte gjort speciellt mycket mer. Sov en stund i soffan. Sen har jag glott på tv med mämi. Har precis kollat på OTH och nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Känner mig inte direkt trött heller, men vem vet, man kanske lyckas somna i alla fall? Får se.

Näe, har inte mycket vettigt att delge för tillfället. Så därför struntar jag i det här för stunden. Ha en trevlig lördagskväll allihopa! Sköt om er!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0