Mys med en underbar vän

Mamsen fick behålla håret kvar på huvudet, trots blekningsmedel. Bra det. Tror hon blev rätt nöjd i alla fall, det blev ju som det brukar bli. Mamsen som alltid kör på med samma stil och inte förändrar. Bästa mämi.

Haft besök av Evine nu under kvällen. Skittrevligt att bara sitta och snacka en massa, att ta igen förlorad tid och bara "vara". Känns som evigheter sen sist vi umgicks och det var verkligen behövligt att träffas några timmar måste jag säga. En mycket trevlig stund. Det är verkligen underbart med vänner!

Nu ska jag ta och släcka ner belysningen. Dags att bege sig mot övervåningen och sängen så att man orkar upp imorgon. Ska ta och skicka iväg ett sms till Ethi och kolla om hon fortfarande är vaken och eventuellt surra några ord med henne innan John Blund ska få ta med mig till drömmarna och sömnens värld. Saknar min ängel så fruktansvärt mycket, men snart ses vi och det ska bli underbart. Jag längtar.

Godnatt och dröm sött. På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0