Mysig dag

Lyckades somna om igen vid fyratiden. Så det var skönt. Vaknade strax innan tio och några minuter efter det fick jag ett sms av Sara som undrade om jag hade lust att hänga med på Birsta en sväng. Det ville jag givetvis så hon kom och hämtade upp mig vid halv tolv. Blev inte bara en liten sväng utan var hemma igen vid fyra eller något sånt. Timmarna gick fort men vi har haft en skittrevlig dag tillsammans. Tack för det Sara. Handlade lite tallrikar på IKEA, skitsnygga faktiskt. Sen några glas. Sen blev det äntligen en vårjacka köpt så att man har något att ha på sig i vår. Känns inte direkt som att man vill "tassa runt" i någon vinterjacka nå länge till. Nice nice.

Ikväll blir det en lugn kväll. Ska nog ta och tvätta någon maskin, sen vettetusan vad jag ska hitta på. Imorgon ska jag möta upp Turid på stan. Ska bli trevligt. Sen blir det nog till att träffa Vickis på eftermiddagen/kvällen imorgon också. Kul kul :)

Ha det toppen!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: vickis

longing for my baby!

2009-04-01 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0