Överlevt två dagars jobb

Fast jag vet inte om jag ändå var tillbaka lite väl tidigt ändå. Har känt att jag inte alls har samma energi som jag brukar ha och jag går omkring och är ständigt trött. Fast jag tror att detta beror mycket på hostmedicinen som jag tar nu. Man blir ju inte direkt pigg av morfin liksom. Men jag mår bättre. Och det är skönt.

Har nyss kommit hem ifrån ett Stödebesök hos mormor och morfar. Var mycket trevligt att träffa dom. Myspys. Ätit och druckit gott. Sen fick jag lite fina prylar inför min kommande flytt. Alltid roligt och uppskattat, tack! :) Nu ska jag bara koppla av hemma. Inte göra något speciellt. Är nu ledig ifrån jobbet i två dagar. Känns skönt och förhoppningsvis så är jag pigg och fräsch på onsdag och kan känna mig som mig själv på riktigt på jobbet då.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anna-Mia

Hej! Tack så mycket :). hoppas allt är fint med dig! När är det du flyttar då? kramar!!

2009-04-13 @ 07:12:54
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0