Sjuk.

Lördagen var en oerhört lång och seg dag på jobbet. Kände att jag hade ont i kroppen redan då och det blev bara värre och värre ju längre kvällen närmade sig. Fick skjuts av syster hem, tog ett bad och la mig sedan och sov. På söndagsmorgonen kände jag mig inte alls pigg och var oerhört frusen. Men konstigt nog så kände jag mig inte varm så man brukar göra då man har feber. Det blev bara värre och värre och vid 16-tiden tog jag tempen på jobbet som visade 38.4. Troligen så hade jag nog feber redan i lördags. Arbetskollegorna sa åt mig att åka hem om jag mådde dåligt men tjurig som jag är så tyckte jag att det är ju ändå bara några timmar så det spelade ingen roll. Men det var långa timmar, tog tempen vid 19-tiden igen. Den visade då 38.8. Och jag mådde skit. Men klockan närmade sig till slut 21 och jag blev upphämtad av syster. Blev ett bad och sedan sängen. Har sovit riktigt dåligt inatt, vaknat mest hela tiden pga antingen frossa eller att jag badat i svett. Så jobbigt. Idag har jag bara legat hemma i soffan och inte gjort mycket, badat två gånger då jag blev alltför frusen och sen in princip inget mer. Ska ringa vårdcentralen imorgon, är lite orolig över att jag åkt på lunginflammation. Det visar sig, jag hoppas först och främst på att få en tid redan imorgon. Jag klarar inte av att gå omkring hemma och inte göra något, blir så rastlös.

Ha det.

Kommentarer
Postat av: Diana

Krya på dig!

2009-04-07 @ 19:40:00
URL: http://annadianas.blogg.se/
Postat av: Celine

Stackare :(

2009-04-07 @ 19:42:18
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0