Snart helg

Dagens jobb har gått bra. Känns som om jag har varit där väldigt många timmar bara, fast det har varit en bra dag. Förutom att mitt huvud "spökar" lite. Men sånt händer. Mår bra nu i alla fall. Imorgon är det fredag, najst. Jobbar 7-17 imorgon sen är jag ledig fram till måndag. Skönt. Få se om man kanske hittar på något med Sara imorgon eller vad man hittar på, får bli en lugn fredagskväll i alla fall då man ska på inflyttningsfest på lördag. Det ser jag verkligen framemot. Ska bli skitkul att träffa lite gamla jobbarkompisar. Kommer bli great.

Nu är det dags för ett bad. Sen är det nog bara att göra sitt bästa för att somna så att man orkar upp imorgon. Så jävla svårt att "varva ner" när man jobbat kväll bara. Men det ska nog gå, hoppas jag...Innan badet blir det dock målning av naglar. Aja, inte så intressant att veta kanske men men. *ha-ha*

Take Care. På återseende.

*BiG HuGs*



Jag saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0