Svårt med förvaringsplanering..

Dagen på jobbet gick rätt fort idag måste jag säga. Trots att det kändes som en väldigt lång och "späckad" dag på något sätt. Men den tog slut i alla fall och sen jag kom hem har jag inte gjort speciellt mycket. Tvättat en maskin, spelat Skip-Bo med mamsen och sen har vi kikat runt på IKEA's hemsida och kollat på vad jag kan ha för förvaringsmöbler eller vad man ska kalla det i min kommande lya. Inte det lättaste att hitta något då det är snedtak men vi hittade ett alternativ som vi båda tror kan bli bra. Problemet nu är dock bara att jag inte har de mått som jag behöver för att kunna planera mer ingående på hur jag ska ha det. Men men, är väl som mamma säger. Får ta tag i det då jag får tillgång till lägenheten. Sen kommer jag nog inte kunna bo där den första veckan eller något sådant då man måste komma i ordning lite först. Aja, ser fram emot att få börja flytta in i alla fall. Är väl typ fem veckor kvar nu. Tiden kommer nog att gå snabbt, den brukar ju göra det.

Imorgon ska jag börja att sortera och packa ner massa skor. Det är nog mycket mer än jag tror, så det känns som om att det kan vara lika bra att börja kolla igenom och märka upp kartonger nu. Sen ska jag börja packa ner lite sängkläder och sådant också som jag inte behöver använda nu innan jag flyttar. Känns som om att det är lika bra att börja kolla runt vad man har för prylar liggandes i förråd, klädkammare och på vinden så att det inte blir hur mycket som helst att göra sen. Sen ska jag väl packa en liten väska med grejer till Västeråstrippen imorgon också. Jag och Majk åker någon gång på eftermiddagen. Blir najst! :)

Nu ska jag måla naglarna. Sen får jag se. Uppdatering senare. Ha det så länge!

*BiG HuGs*























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0