Trååååk

Nu är man ensam hemma. Mämii är nere på stan med jobbet och käkar och dricker gott, Majk är hemma hos en vän och syster är på fest hos en kompis. Själv ska man bara vara hemma ikväll då det är jobb för min del imorgon. Men jag ska nog försöka att vara duktig och städa lite mer. I alla fall badrummet nere. Sen kanske badrummet uppe och eventuellt mitt rum. Men vet inte hur mycket jag pallar. Lär nog bli så att jag kommer att sitta och kolla på hockeyn istället om jag känner mig själv rätt. Men det visar sig. Ska ta mig ett bad senare ikväll iaf. Ska bli myspys. Har flätat Dianas hår nu i alla fall. Kände mig lite ringrostig måste jag säga, men det blev helt okej.







Väntar på ditt samtal.
Vill ju prata med dig.
Saknar.

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag hoppas att du hade en hyffsad kväll igår åtminstone =) Sov gjorde jag så att det heter duga, var väl hemma runt 9 och somnade inte långt efter det. Vaknade för drygt 1½timma sedan!



Tack igen =) kram på dig!

2009-04-04 @ 12:27:28
URL: http://annadianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0