Västerås

Då var vi framme i Västerås. Jag sov typ första timmen av bilresan, sen mådde jag mycket bättre. Jag och Majk har snackat en massa i bilen, trevlig resa. Sen checkade vi in på hotellet. Efter det åkte vi för att kolla vart Majk ska på möte imorgon och sedan åkte vi in till stan för att kolla vart vi ska mötas upp då vi ska åka tillbaka mot Sundsvall. Jag hoppas att jag hittar lite roliga kläder eller något imorgon, vore najst. Ska väl inte ha för stora förhoppningar, men hoppas kan man ju. Ska bli kul att strosa runt i en ny stad faktiskt, lite spännande sådär :p  Nu ska vi kika lite på tv:n, sen blir det nog en tidig kväll skulle jag tro.

Hoppas allt är bra med dig. På återseende!

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0