Arlanda.

Kom fram till Arlanda vid 15.30. Sen har vi ätit lite, suttit och spelat lite kort och bara väntar på att tiden ska rulla på. Har nyss varit inne på TaxFreén och kollat lite. Har hittat en parfym som jag ska köpa. Nya Escada. Den luktar jättegott. Vettefan vad vi ska hitta på nu innan planet går. By the way så är det försenat också, kommer att avgå 22.15 istället för 21.35. Tärt. Vill bara komma iväg nu.

Mormor och morfar dyker väl upp snart också. Ska väl sätta oss och fika lite eller så då dom kommer. Vill åka NU NU NU! Fast det är ju snart, TÅLAMOD IDA! Jag känner mig rastlös. Skulle ha supit mig full eller nåt, fast tror jag skiter i det. Har lite ont i huvudet och tror inte att alkoholen gör den bättre. Ska nog ta en sömntablett sen och då är inte alkohol någon bra kombination med den. Men en kopp kaffe inom en snar tid skulle inte vara fel.

Ha det nu underbart gott folk! För det ska garanterat jag ha! Kommer att uppdatera något ifrån värmen så att Ni får veta vad som händer där nere.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: a-m

hoppas ni får det underbart i värmen!! njut så mycket det går1 puss o kram!

2009-02-22 @ 13:34:55
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0