Dååålig uppdatering

Måste vara en vecka eller något sånt sen man skrev sist. Känns som om det är dags att uppdatera lite. Inte för att jag har gjort alltför mycket den senaste veckan. Har mest jobbat och sovit. I fredags var jag ute med tjejerna. Var en trevlig kväll men dock så är ju inte utelivet något speciellt alls i den här stan, det är bara att konstatera. Men det var iaf jättetrevligt att få umgås med flickorna mina! :)

Tror jag börjar bli gammal dessutom. Förut har man i princip kunnat dricka hur mycket alkohol som helst och ändå varit jättepigg dagen efter. I lördags var jag grymt seg, fatta inte alls vad som hände med mig och min kropp. Låg typ och sov exakt hela dagen (var bara trött, inte illamående eller något sådant). Sedan på kvällen drog jag till Turid, tanken var att vi skulle ut en sväng men jag kände inte alls för det. När jag väl kom dit så satt vi och surrade lite, jag skittrött. Som tur var så blev Turid och hennes kompis också seg så vi stannade hemma, och sov. Haha.

Har varit ledig igår och idag. Skönt att kunna bara göra ingenting. Har varit och hälsat på AnnaMia och lilla Max idag. Hur söt som helst är ungen! Och så snäll! Lillfisen! Sen har Momme och Moffa och en väninna till dom varit här och druckit en kopp kaffe idag också. Trevligt att träffa dom. Snart ska vi ju umgås i 2 veckor. Ska bli underbart och jag längtar ihjäl mig!

Ska om en stund dra ut till Birsta en sväng med syster. Sen blir det bara till att vila och ta det lugnt. Börjar 7.00 imorgon. Tack syster för att du fixat min design på bloggen förresten <3

Ha det super!

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0