En ledig måndag

Lite dålig uppdatering av mig på sistone. Har inte pallat skriva någonting. Har varit riktigt seg på eftermiddagarna/kvällarna. Och har väl inte så himla mycket att berätta heller för den delen då det inte hänt så mycket. Fast igår träffade jag iaf Evin som jag inte hade sett sedan innan jul. Så det var nice att få surra massa skit med den bruden. :)

Idag fick jag äntligen sova ut. Sov till elva, så himla skönt. Det behövdes verkligen då jag inte fått alltför många timmars sömn de senaste dygnen. Sen har jag varit "duktig" och tvättat två maskiner idag. Har tänkt tvätta hur länge som helst känns det som, men inte orkat, men idag blev det iaf lite gjort. Hade väl tänkt städa på rummet också, det blev dock inte gjort. Sen har jag varit på Birsta med mamsen. Handlade lite blandade grejer. Hittade dock inte det jag skulle köpa, en bikini. Verkar inte vara det lättaste att finna en bikini den här årstiden. Så får se om jag får tag i någon innan jag drar till Thai. Shet vad jag längtar....

Den här veckan kommer att bli rätt tuff känns det som. Jobbar 7-17 imorgon, 9.45-21 på onsdag, 7-21 på torsdag och 7-17 på fredag. Fast är iaf ledig i helgen, så det är nice. Imorgon är det innebandymatch också. Sundsvalls IBF- IKSU. Hoppas tjejerna vinner den matchen! Jag kommer iaf att vara på plats och heja på dom i vanlig ordning! :) På fredag blir det förmodligen lite partaj. Troligtvis ska jag o några polare dra till Tandoori och käka, sedan hem till Jossan o förfesta lite för att därefter gå ut. Snackade med Jossan förut som sa att hon tänkt på mig idag, att vi måste fira att jag tagit examen. Så då gör vi det på fredag som det ser ut nu. Ska bli roligt tror och hoppas jag. Får se hur det blir.

Nu ska jag kika lite på tv. Sen kommer nog Evin förbi en sväng. Därefter sängen så att man orkar upp imorgon. En ledig dag går verkligen fort..har inte hunnit känna att jag är ledig än innan det är dags för jobb igen. Men jag trivs så jag ska verkligen inte klaga! Ha det så bra allihopa! Hoppas Er måndag varit toppen!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: AnnaMia

vad skönt att du verkar trivas på jobbet. Trots jobbiga dagar! Men snart får du åka till paradiset och vila ut ;). Föresten såg jag på lindex i stan, hade de massor med bikinis på rean. så där kan du kika :) ta hand om dig. Puss!

2009-02-03 @ 11:37:58
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0