Förlängt vikariat.

Chefen ringde mig igår på min lediga dag, kommer att få förlängt vikariat fram tills den sista Juni. Så det känns faktiskt riktigt bra. Då vet man vad man kommer att syssla med i vår. Så nu är det bara att ta och hitta sig en lägenhet då man vet att man kommer att ha en fast inkomst. Man kan ju liksom inte bo hemma förevigt, även om jag trivs. Dags att bli vuxen på "riktigt". Jag och chefen ska iaf prata mer imorgon och skriva papper och så. Så det blir nog bra.

Har jobbat idag, gick bra. Har dock känt mig rätt seg och inte alls lika alert som jag brukar. Men man tog sig igenom dagen iaf. Sen blev jag skjutsad in till stan, avsläppt vid Forex så nu har man växlat pengar. Sedan gick jag ner mot stan för att försöka hitta några kläder som man kan ha med sig till Thailand. Hittade dock typ ingenting. Inte precis mycket sommarkläder som säljs i affärerna just nu. Åkte hem med 3 linnen och ett par långbyxor (?!). Känns inte som om att det var vad jag skulle köpa, långbyxor alltså, men jag gillade dom som fan.

Ikväll tänkte jag nog ta och börja kolla igenom mina byråer, för att se om man överhuvudtaget har något som man kan packa ner i resväskan. Känns som om det är bra om jag börjar med det idag för att inte bli alltför stressad. Så det blir lite spännande o se vad man har och inte. Har verkligen ingen lust att springa runt nå mer på stan då man ändå inte hittar något. Så jag får ta med mig det jag har. Förhoppningsvis (dock inget jag förväntar mig) så kanske jag hittar något i Thailand i klädesväg.

Syster är hos Denice och pluggar. Så jag är själv hemma, inte alls roligt. Blir lite orolig på bara tanken att bo själv då jag hatar att vara ensam. Kommer typ tvinga folk att vara hos mig dygnet runt. Näerå, det löser sig nog. Ska inte tänka så, kan nog vara skönt att ha sitt eget och ha möjligheten att vara helt ensam...kan ju försöka inbilla mig själv det iaf..

Näe, nu ska jag ta och göra någon nytta. Ha det super allihopa och håll tummarna för att jag hittar nå kläder som jag kan ta med. Ha en trevlig onsdagskväll.

På återseende.

*BiG HuGs* /"Bella"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade gumman glöm kläder och allt annat,ha det nu bara så jäkla härligt och koppla av så det står härliga till.GRATTIS till det förlängda vikariatet du är bäst Älskar dig KRAM Carina

2009-02-19 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0