Fredag kväll

Idag åkte Mämii och Majkel mot Thailand. Fick ett mms av dom strax efter kl 19, då var dom i Istanbul där dom skulle mellanlanda. Jag skulle också vilja vara med dom nu. Men jag får stå ut. Nästa lördag drar vi också. Det ska bli underbart!

Har jobbat idag. Lugnt och skönt som vanligt. *peppar peppar* Sen har jag bara varit hemma. Vet egentligen inte vad jag har haft för mig dessa timmar. Men tiden har gått. Ska nog snart krypa ner i sängen. Känner mig lite trött. Fast först ska jag ta mig ett bad och bestämma vad jag ska ha på mig imorgon så att man inte behöver tänka på det imorgonbitti. En supersnäll arbetskollega erbjöd sig att hämta mig imorgon då han också ska jobba kvällen. Så himla snäll. Halv-10 blir man hämtad. Sen jobb till 21. På söndag jobbar man 7-21, sen måndag 7-17. Därefter ledig en dag. Sen jobb fram tills det är dags att åka till värmen.

Trivs väldigt bra på jobbet måste jag säga. Mycket skratt och trevliga människor som man har runt omkring sig hela dagarna. Var inte bara på 97:an som jag blev kallad för "manisk", blir jag även där jag är nu och jobbar. Jag fattar inte riktigt själv, men jag blir så fruktansvärt rastlös under vissa stunder och kan inte alls sitta still. Tiden går ju liksom fortare när man gör något också, kanske därför? Lite skrämmande det där med att bli kallad manisk...fast jag tror inte att jag kommer att bli sjuk, men man vet ju aldrig, men jag tror inte det iaf.

Näe, nu ska jag fylla badkaret med varmvatten. Skönt skönt skönt. Hoppas att resan går bra för Mämii och Majkel. För dom skrockfulla därute åker dom ju på en otursdag. Tur att man inte tror på sånt. Palla oroa sig liksom.

Ha det bra och hoppas din fredagskväll är toppen!
På återseende.

*BiG HuGs* /"Bella"  (som jag kallas på jobbet) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0