Home alone

Halvligger i soffan och kollar på tv samtidigt som man knappar på datorn. Är ensam. Så jävla tråkigt att vara själv. Väntar på att lillasyster ska komma hem nu, hon borde dyka upp om en liten stund. Hoppas jag. Har iaf kollat igenom lite vad jag har för kläder och jag tror att jag fåt ihop tillräckligt så att jag klarar mig i 2 veckor. Så nu känner jag mig iaf lite lugnare. Nästa frågetecken som dyker upp är hur fan jag och syrran ska rymmas med våra grejer i en resväska (?!?!). Känns som om att det kommer bli omöjligt, eller kanske inte, beror på hur mycket/lite syster ska ta med sig. Men det löser sig nog iaf. Hoppas jag.

Pratade med Mary på msn förut. Haft så fruktansvärt dålig kontakt med den tjejen på slutet. Skittråkigt verkligen. Och vi märkte nog båda två hur dålig kontakt vi haft då vi inte alls var uppdaterade angående vad som händer/hänt i varandras liv. Sen typiskt att bruden ska komma upp och hälsa på här under tiden då jag är i Thailand. Men men, som positiva Mary skrev "nästa gång så ses vi". Alltid så optimistisk den där tjejen, beundrar verkligen det. Men det är härligt för det smittar av sig. Älskar dig hjärtat och jag hoppas att det inte dröjer alltför lång tid innan vi ses igen. Du är saknad ska du veta!

Nu ska jag kika lite på CSI, vänta på att syster kommer hem och sen sova. Ska nog ta en kopp te också innan det tror jag. Blev lite sugen. Aja. Imorgon bitti kl 7 ska man infinna sig på jobbet igen. Jobbar till 17. Efter det ska man raka vägen hem och få finbesök av älskade Vickis som jag egentligen skulle ha träffat idag. Blev ändrade planer men imorgon hoppas jag att det blir av. Saknar henne. En stor kram ska ná få av mig! :)

Sov gott. Ha det super!

*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh älskade Idis.. Va söt du är. Tack för uppmuntrande ord gumman :) Ja saknar dej me söt. Hoppas ni får en underbar resa och att flygturen går toppen :D Love you!! Puss Mary =)

2009-02-19 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0