Mys och morotskaka

Mådde rent ut sagt skit imorse då klockan ringde. Men jag tog mig upp ur sängen, gjorde mig iordning för att därefter gå ut till busshållsplatsen där snälla B stod och väntade. Men jag mådde illa och det kändes som om mina tinningar skulle expoldera. När jag väl kom till jobbet så drack jag en kopp kaffe och mådde lite bättre. Sen blev det en tallrik med havregrynsgröt och efter den mådde jag bra. Haft en bra dag på jobbet måste jag säga. Och tillbaka på arbetet är man imorgon kl 07.00.

Syster kom och hämtade mig strax innan 21. Åkte då till ICA Kvantum för att handla lite grejs till morotskakan som nu står i ugnen. Syster har gjort det mesta av jobbet med kakan medan jag druckit en kopp te. Tror att det kommer att bli en kanonsmaskig morotskaka. Får väl smaka den imorgon efter jobbet om den inte hinner kallna innan det blir sängen för min del. Syster och jag ska snart ta och mysa tillsammans till en film. Efter den skulle jag tro att jag får ta och sussa. Men ska bli najst att mysa lite med syster. *Världens bästa*

Nu ska jag vara social med min lilla pärla. Ha en trevlig kväll allihopa. Imorgon är det återigen en ny vecka och snart åker man till Thai. Dags att börja tvätta kläder och se vad man behöver köpa innan man åker. Säkert en del saker som man kommer att upptäcka att man inte har. Så dags att kolla i tid.

*BiG HuGs 2 Ya*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart att ni kommer så bra överens,Ta vara på varandra.Älskar er Kram Faster

2009-02-17 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0