Snart semester.

Blev aldrig något samtal med chefen idag. Var massa grejer som skulle göras idag, patienter som skulle iväg på diverse saker. Men det var roligt ändå, att det hände lite. Fast jag var så sjukt trött på jobbet idag. Men jag tog mig igenom den iaf. Men imorgon ska jag och chefen sätta oss ner och prata. Så får vi se vad som blir sagt. Börjar 7 imorgon också, tröttsamt. Hade helst velat vara ledig imorgon så att man hade kunnat packa och så i lugn och ro, men men. Får syssla med det hela eftermiddagen och kvällen.

Haft besök av Vickis och Turid. Jättemysigt att få umgås lite med töserna. Så fina människor, verkligen. Dom åkte hem för cirka en timme sedan. Vettetusan vad jag haft för mig sedan dess. Tiden bara går. Ska snart ta mig ett snabbad och sedan lägga mig. Känner mig riktigt trött. Bara tacka och bocka när man är trött den här tiden. Skulle gärna vilja somna innan midnatt för att få lite mer sömn än jag fått de senaste nätterna. Får se hur det blir med den saken.

Imorgon har man att göra iaf känns det som.
- Jobb, 7-17 (ska dock försöka att sluta tidigare)
- Stryka kläder
- Packa ner allt som ska med
- Betala räkningar
- Städa undan lite hemma
- Lägga in musik på min mp3
- Umgås med Evin

Kommer bli en stressig men förhoppningsvis trevlig eftermiddag/kväll.
Kanske kommer Houman hit och äter middag med mig och syster också.

Tackar för mig. Gonatt. Hoppas att Din dag varit bra.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0