Thailand och Phuket

Valdigt dalig uppdatering fran min sida. Sorry. Tiden gar ju tyvarr sjukt fort och i princip har halva semestern redan passerat. Flygresan gick i alla fall sjukt bra. Jag sov i princip hela vagen. Vaknade bara da man skulle ata, haha. Sa en smidig resa var det for min del kan jag lova.

Har i Phuket, Karon, har vi badat, solat, handlat lite smatt och atit och druckit gott. Man bara njuter av ledigheten och varmen. Sa himla underbart.

Imorgon aker vi till Krabi. Dar kommer vi att vara fram till vi aker tillbaka till Sverige igen. Kommer att bli nice. Hoppas nu bara pa att tiden inte gar sa fort. Vill vara kvar i varmen. Trivs som fisken i vattnet har aven om man haller pa att svettas ihjal sa foredrar jag verkligen varme framfor kyla.

Hur ar det med Er dar hemma da? Jag saknar Er allihopa ska ni veta! Men snart ses vi igen, blir trevligt det ocksa.

Ha det super!

Pa aterseende.

BiG HuGs 2 Ya AlL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0