Då var ännu en helg över.

Då var det slut på helgen. Helt galet vad tiden går fort, tyckte nyss att det var fredag förmiddag. Har haft en mycket trevlig helg måste jag säga. Var lite folk hemma hos mig i fredags kväll och jag hade det jättetrevligt. Tack Ni för att Ni kom. I lördags var jag på innebandy, sur förlust. Sen var det hem och käka lite mat för att därefter bege mig till Jossan. Tänkte först inte gå då jag inte kände mig helt pigg men jag är glad att jag gjorde det då det var en mycket trevlig kväll som slutade inne i stan. Väl där träffade jag upp Ethi & CO, vi dansade och hade det skoj. En mycket lyckad kväll helt enkelt. Idag har jag i princip bara slappat. Åkte till Ethi på eftermiddagen och umgicks lite med dom. Känner mig fortfarande konstig i halsen, så jävla tärt. Men det går över snart hoppas jag.

Imorgon börjar allvaret by the way. Kvart i tio börjar jag. Känns lite pirrigt fast inte så värst mycket ändå, fast kommer nog känna mer pirr imorgon. Hoppas att det går bra bara...Svar på 'Emmas' kommentar: Det är på avdelning 96 i Nacksta som jag kommer att jobba. Jobbar du också på Rättspsyk?

Nu är det väl bara att tacka för mig. Känns som om jag borde lägga mig i sängen och försöka att sova lite så att man är pigg och fräsch imorgon. Är dock inte ett dugg trött men blir väl det snart förhoppningsvis. Aja, nog för idag.

Take Care!
På återseende.

*BiG HuGs*


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det går bra nu första dagen, vilket jag också tror att det kommer att göra=) Kram

2009-01-19 @ 14:45:01
URL: http://jopa.blogg.se/
Postat av: AnnaMia (med stort M) ;)

lycka till första dagen!! det går säkert jättebra. puss

2009-01-19 @ 15:50:44
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0