Då var första dagen över.

Jag överlevde. Och det har väl gått relativt bra får jag väl lov att säga. Men sen så känns det liksom inte som att jag har gjort någonting idag egentligen. Bara funnits där och varit i vägen. Fast det är väl lite så det brukar kännas i början. Det blir nog bättre med tiden hoppas jag. Det tar ju ett tag innan man kommer in i alla nya rutiner, innan man lär känna både patienter och personal osv. Men det känns roligt iaf. Så det kommer nog att bli bra tror jag.

Imorgon börjar man 07.00. Usch och fy för att vakna tidigt. Och jobbar fram till 17.00, skitlånga pass. Men men...man tar sig nog igenom en sådan dag också. Sen imorgon eftermiddag så ska jag åka hem tillsammans med Linnéa och hälsa på Elin. Har inte varit hemma hos Elin någongång tidigare sen hon flyttade, så det ska bli trevligt. Man ses ju verkligen aldrig nu för tiden. Så det ska bli nice att umgås med dom tjejerna imorgon. Sen är man ledig från jobbet på onsdag. Då vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men något blir det säkert, annars ska jag bara sova och slappa och inte göra ett skit, funkar det med :)

Hoppas att Er måndag varit bra!
Ta hand om Er!
På återseende.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att dagen gick bra! Snart är det du som skolar in någon annan...;-)

PUSS

2009-01-20 @ 10:29:55
Postat av: Britt-Marie

Hej Ida



Jag får gratta dig till din examen. Va duktig du är. Hoppas att du kommer att trivas på ditt nya jobb. Vi måste höras, hoppas du kommer till Göteborg snart. Kram och puss BM

2009-01-20 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0