Den stora slappardagen.

Passade på att sova ut den lediga dagen. Sov till nästan halv ett. Var riktigt skönt att kunna sova så länge man ville. Och har inte gjort mycket vettigt idag. Bara slappat. Men ska väl ta och städa rummet och kanske tvätta någon maskin under kvällen har jag tänkt. Får se hur mycket man får gjort.

Igår var det återigen jobb. Det gick bra. När man väl slutade kl 17 var det snöstorm ute. Såg ut som en blöt snögubbe då jag var framme vid busshållsplatsen. Var så sjukt irriterad över det förbannade vädret. Sen stressad också då jag skulle åka iväg med Linnea till Elin som bor långt utanför stan. Blev upplockad av Linnea vid stan, hem för att byta om och bli av med dom blöta kläderna för att därefter åka iväg. Vi hade en riktigt trevlig kväll. Dock två skrikande barn som fick mina öron att värka. Men söt var dom iaf, tur det för annars hade jag nog strypt dom båda två.

Imorgon är det dags för jobb igen, 7-17. Blir nog bra får jag hoppas. Vill komma in i arbetet "på riktigt" så fort som möjligt så att jag kan känna att jag står på mina egna ben och inte är beroende av någon annan. Det kommer väl.

Nu ska jag ta mig ett bad. Sen blir det städning. Hoppas att allt är bra med dig en dag som denna.

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0