En dag med underbara vänner.

Nu är man långhårig. Väldigt långt blev det så jag vettetusan om jag kanske ska ta och klippa av det en bit. Ska fundera på den saken ett tag till. Då jag väl blev färdig med håret så blev det till att skynda sig för att bli klar att åka in mot stan. Väl inne i stan träffade jag Jasmina, Sanna och AnnaMia. Jasmina tog och fixade uppkörningen idag så nu har hon körkort by the way, Grattis! Hade en mycket trevlig stund tillsammans med tjejerna. Så oerhört längesen jag träffade AnnaMia och Sanna så det var riktigt nice.

Sen bar det iväg hem till Marisa. Där bjöds det på god mat och massa trevligt sällskap med Marisa, Ethi och Vickis. Fick en jättefin tavla samt en staty/ljusstakegrej av Marisa och Vickis i examenspresent. Skitfina var dom! Tack så jättemycket tjejer! Sen har man färgat håret på Marisa också, blev riktigt tjusigt och hon blev nöjd så det var ju great. Har nyss kommit hem. Ligger i sängen nu med min Ethi. Ska ta och kika lite på en serie nu och sen är det sovdax. Imorn är det lunch tillsammans med lärarna samt lite info om vidareutbildningarna. Sen blir det nog lite städning och så på eftermiddagen/kvällen.

Nu är det seriedax. Men ha det så bra! Hoppas att Ni haft en lika underbar dag som jag!
Sköt om Er!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Vickis

Det var verkligen mysigt att få krama om dig hjärtat! Glad att du gillade dina examenspresenter, se till att fixa en lya att sätta upp dom i så man kan få komma på besök o mysa mera..;-)

Puss på dig!

2009-01-18 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0