En tanke till dig.

Då jag och farbror var på hockey i lördags så träffade vi en gammal arbetskamrat till pappa. Han såg ut som en fågelholk då han såg min farbror som han aldrig tidigare träffat. Han sa efter en stund "Du är verkligen lik Conny", dvs min pappa. Innan pappa dog så tyckte jag inte alls att dom var lika. Men nu tycker jag det. Varje gång jag ser min farbror så ser jag pappa i honom. Dom påminner om varandra även fast dom inte alls är lika egentligen.

Jag tänker på dig vareviga dag.
Och jag saknar dig så att jag skulle
kunna gå sönder...
En dag i framtiden ses vi igen,
på bra plats där alla mår bra
hoppas jag. Love you Dad.
Now and forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0