Examen = Färdig sjuksköterska!

Då var man färdigutbildad då. Känns typ overkligt eller något sånt. Känns inget speciellt. Tror inte att det kommer kännas på något speciellt sätt förrän man står på ett jobb på helt egna ben. Då först tror jag att man förstår att man faktiskt är klar. Men det är skönt, helt klart!

Vill tacka Mämi, Majkel, Syster, Momme & Moffa samt Gun-Britt och Sten för en trevlig dag. Tack för allt! Underbara filurer!

Nu är jag bara grymt nervös inför morgondagen. Hoppas att jag kommer att kunna sova någonting inatt så att jag orkar upp för att ta mig till kliniken i Nacksta imorgon bitti. Usch och fy, vill bara få det överstökat så att jag kan slappna av. Nu känns det bara jobbigt att inte alls veta vad som kommer att hända eller vilka frågor som man kommer att få. Fy. fy, fy...Slappna av Ida, det går säkert bra! (Önskar att jag kunde inbilla mig det)

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0