Hmm...

Trött som en gris var man imorse då alarmet tjöt. Hade verkligen NOLL lust att kliva upp för att sitta fint och käka smörgåstårta med lärarna. Men jag tog mig upp iaf tillslut. Var nere på skolan. Var inte speciellt roligt. Och smörgåstårtan var inte alls nå speciellt god heller. Sen fick vi lite info om morgondagen. Shit, känns verkligen overkligt att jag är klar nu. Känns så himla konstigt. Skrämmande tanke. Fast samtidigt en rolig tanke. Det kommer nog att bli bra. Hoppas jag...

Nu har jag latat mig hemma i ca 2 timmar. Dags att sätta igång med städningen. Sen dra till Ethi. Så lika bra att sätta igång nu så att man blir klar någongång. Så nu är det städardax! Inte spec kul, men men...måste göras.

Ha det!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0