Inskolning på måndag!

Det gick ju riktigt bra idag. Chefen var fortfarande sjuk så fick prata med en sjuksköterska istället. Jag var så sjukt nervös men han var riktigt trevlig. Fick svara på lite frågor och så sen frågade han om jag kunde börja inskola mig på måndag. Har fått ett vikariat som sträcker sig till 31/3. Känns riktigt bra! Personalen verkar jättetrevliga så jag tror att det kommer att bli bra. Kommer att få inskolning under kommande vecka, sen blir det till att börja på riktigt veckan därpå. Ska bli kul! Höll nästan på att glömma att berätta om Thailandsresan men kom på det iaf och han trodde inte att det skulle bli något problem att jag blir borta i två veckor, så jag hoppas att det går bra. Ska träffa chefen på måndag och prata lite mer med henne om det då samt snacka lite om lön. Jag är peppad!

Fatta att det är -20 grader. Så sjukt jävla kallt! På väg mot Rättspsyk så blev munnen helt stel, kändes som om jag hade is i näsan och att det satt 1000 nålar i mina ben. Fy fan för vinter säger jag bara! Usch och fy! Vill ha vår nu.

På återseende!
*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ETT JÄTTE GRATTIS TILL DIG BÅDE TILL EXAMEN OCH TILL JOBBET(bra gjort att du slutat bita på naglarna)Älskar dig.Kram Carina

2009-01-16 @ 14:37:14
Postat av: Emma

Grattis till examen! Brukar läsa din blogg då och då! :) Lite nyfiken på vart har du fått jobb, på vilken avdelning? :) Är det på sjukhuset eller i nacksta du fått jobb? :)

2009-01-17 @ 00:11:04
Postat av: Han som du kände

Grattis till examen! God jul och gott nytt år i efterskott. Kul att åka till Thailand, speciellt för dig, som inte gillar vintern ;) Jag har kommit tillbaks från Slovakien, 3 veckors semester. Har fått förlänga AT:n ordentligt pga du-vet-vad. Och kom ihåg, jag känner inte att det var ert fel, det blev bara för mycket för mig alltihopa!!! Och sedan blev det för mycket för er! Men nog med det. Tro mig, jag har gått vidare! Det har gått ett halvår nu, och allt är extremt annorlunde nu än vad det var förra året. Men att helt bli utfryst ur den gemenskap man trodde att man hade är oerhört nedbrytande, även om man själv var medskyldig till det hela!



Jo, det är väldigt kallt nu, ibland svårt att få igång bilen på morgonen. Jobbigt att stiga upp när jag är den enda som har arbete hemma... Jag har alltid varit den starka hemma, som aldrig visat mig svag inför någon. Känns som att hela familjen föll samman när jag inte orkade mer... För mig känns det bra att äntligen få lite perspektiv på tillvaron.



Tycker om er! Vad ni än gör, och vad ni än tänker om mig just nu!



PS

Gillar namnet på din blogg...

DS

2009-01-17 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0