Kårbesök ikväll.

Gårdagen var en mycket trevlig kväll. Var hemma med mamsen, Majkel och Ethi. Vi käkade mat, drack alkohol och sjung en jävla massa singstar. Kvällen slutade kl 6 imorse då en annan var rätt trött efter att ha varit vaken i 24h i ett streck. Men en mycket trevlig kväll iaf :) Tack gullisar för det :)

Idag sov man läääänge. Kan inte minnas sist jag sov så länge, vaknade 16.30. Helt galet men det var grymt skönt. Hade kunnat sova en massa fler timmar men var tvungen att kliva upp för att inte sova bort hela dagen. Tog ett bad och gjorde mig iordning för att åka till Ethi. By the way så ramlade jag för första gången i år. Hamnade nästan under biljäveln då jag halkade då jag skulle kliva in i bilen. Kan tänka mig hur det såg ut. Slog i höften lite men det gick bra. Syster skjutsade mig till Ethi där jag justerat håret lite samt att jag fixade Ethis ögonbryn som åker ner till huvudstaden imorgon. Hoppas verkligen inte att det dröjer alltför länge innan jag får träffa min ängel. Sen nu är jag hemma hos Vickis. Skulle vara nykter ikväll var tanken men som alltid när det gäller mig så blir det aldrig som man tänkt sig och nu sitter jag med ett glas rött bredvid mig. I suck. Men det blir en lugn kväll iaf för imorgon blir det att vara klar att åka mot Umeå kl 7.30. Så nå mycket alkohol blir det inte ikväll iaf.

Nu ska jag mysa med Vickis och surra lite. Framöver här någonting så ska vi dra oss mot Kåren som firar 20 år. Hoppas på en trevlig kväll. Ha en trevlig lördagkväll!


På återseende!
*BiG HuGs*



En bild på mig och Vickis
från 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0