Myspys

Mysig kväll och natt som bara den! Var helt underbart att bara få krama om min älskade lilla Ethii igen. Bara få snacka om allt som hänt den här tiden som vi varit ifrån varandra. Och vi skrattade, skrattade så att iaf jag fick ont i magen. Underbar känsla. Hon var inte ens borta en månad men det kändes verkligen som evigheter. Återföreningar är great, så himla underbart.

Nu har man klivit upp för en timme sen ungefär. Skrev att jag kommer kl 14 istället för 11 idag. Nu har jag ändå fått mitt betyg och sen kändes det som om jag och Ethii inte skulle hinna umgås någonting alls om jag skulle börja 11. Ska förbi ICA och köpa ett kort som jag ska lämna på praktiken imorgon så nu är det nästan dags att börja att göra sig iordning.

Få se om jag skriver något mer ikväll, tror jag att jag kommer att göra. Ha det så bra så länge!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0