Nervös inför fredag...

Vaknade av ett sms strax innan kl 9 imorse. Det var från Marisa som jag inte pratat med eller sett på evigheter. Så vi planerade in en fika på stan. Försökte även att få tag på avdelningschefen som jag ringde i fredags men inte fick tag på då. Fick inte tag på henne idag heller då hon var hemma och sjuk. Men jag fick prata med en sjuksköterska på avdelningen som ringde upp chefen för att höra vad det handlade om. Fick ett samtal av samma sjuksköterska då hon hade pratat med chefen och undrade om jag kunde komma dit på fredag så att hon får träffa mig. Så på fredag kl 10.30 ska jag dit och prata lite med henne och se vad det blir. Det finns tydligen ett ledigt vikariat där så nu är det bara att se om man har någon chans att få det eller ej. Det visar sig på fredag. Känner mig lite nervös redan faktiskt..uscha.

Ethi kom hem till mig då hon kom fram till Sundsvall. Vi tog det lugnt hemma hos mig en stund och drog sedan in till stan. Skulle försöka hitta något som jag kan ha på mig på torsdag men det gick åt helvete rätt ut sagt. Fanns inte ett enda klädesplagg som föll mig i smaken. Så vettefan vad jag ska hitta och ha på mig då...känns samtidigt inte som om jag bryr mig speciellt mycket. Det löser sig. Hakuna Matata. Var iaf jättetrevligt att träffa Marisa. Ska få träffa tjejen imorgon också då jag och Ethi ska hem till henne och äta middag samt att jag ska färga håret på henne. Det blir nice.

Befinner mig nu hemma hos Ethi. Ska bli långhårig igen. Längtar. Trivs verkligen inte i kort hår, känner mig som en köttbulle eller nåt liknande. Usch. Så imorgon har jag långt hår igen. Vi ska även ta och tvätta lite kläder imorgon och bara passa på att umgås innan vi vid 18-tiden ska till Marisa. Kommer bli nice.

Nu ska jag återgå och vara lite social.
Ha det bra.

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0