Nymålade naglar.

Nu har man precis målat naglarna. Blev lite smått irriterad på mig själv då jag upptäckte att jag glömt mitt nagellack hemma. Fick låna ett av Ethi istället, för något nagellack måste jag ha om inte mina naglar ska vara helt genomskinliga som dom är då dom är så tunna. Kan väl egentligen inte begära att jag ska ha tjocka och starka naglar då jag i princip bitit på dom under hela min livstid. Nu kämpar jag för att dom ska bli långa och fina, och det går rätt bra måste jag säga.

Nog skrivet om mina naglar (vem bryr sig lixom, inte direkt intressant att läsa). Befinner mig som sagt hos Ethi. Ikväll då vi båda är sega så dröjer det nog inte alltför länge innan vi går och lägger oss. Särskilt med tanke på att man ska kliva upp vid 9 imorgon bitti. Hår ska vågas och det tar ju sin tid. Man kan ju försöka att se lite tjusig ut imorgon iaf, det är tanken. Sen om det blir så är en annan femma.

Examen, fortfarande en konstig tanke. Känns inte verkligt på något sätt. Jag är fan klar!

Gonatt och ha det så bra!

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: katja

grattis till examen ida! =)

2009-01-15 @ 08:40:10
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0