Snipp snapp snut, så var praktiken slut.

Då var sista dagen på praktiken avklarad. Var blandade känslor att lämna avdelningen. Men vem vet, kanske rycker in och jobbar lite extra där om dom skulle behöva extra personal. Så det var nog inte sista gången jag såg dom små filurerna. Har även haft det sista seminariet under denna utbildning. Nu är jag fan helt klar när jag tänker efter. Bara lunch med lärarna kvar på onsdag samt då även lite info om vidareutbildningarna samt examen på torsdag. Helt overkligt. Dags att ansöka om legitimationen nu då kvar bara...knast.

Kommer kännas helt stört att snart stå på "egna ben".
Att inte längre ha skolan som ändå på något konstigt vis har varit ens trygghet. Nu är det dags att ge sig ut i arbetslivet. Frågan är ju bara vad man ska göra nu, vart man ska ta vägen...Jag känner mig jätteförvirrad och vet egentligen inte alls vad jag vill göra nu, vart jag vill bo. Men det får väl lösa sig inom en snart tid hoppas jag, hoppas på klarare tankar så småningom.

Fick ett samtal under seminariet idag. Kunde inte svara men hade ett IQ-svar att lyssna på efteråt. Det var en avdelningschef på Rättspsykiatriska kliniken i Nacksta som ringde och sa att hon hade fått mitt namn och nummer av chefen där jag jobbat extra. Hon lämnade nummer och ville att jag skulle återkomma under morgondagen. Så ska ta och ringa henne imorgon och se vad hon har på hjärtat. Kan det vara ett jobb på gång kanske? Jag vet inte, men det visar sig. Känner mig lite pirrig...men men..

Imorgon vid 12-tiden sitter man på en buss på väg till Boden. Blir innebandy och bussåkande för hela slanten denna helg. Match i Boden på lördag, sedan åker vi vidare mot Skellefteå samma dag. Match där på söndag och sedan hela vägen tillbaka till Sundsvall. Hoppas att tjejerna gör bra matcher nu, både på lördag och söndag, och att det blir några poäng med i bagaget tillbaka till Sundsvall. Jag ska skrika och "gorma" som bara den iaf, det är en sak som är säker.

Näe nu är det dags för mig att "inta possitionen" (dvs sängen) så att jag orkar upp imorgon. Måste packa och åka iväg och fixa lite grejer med syster innan bussen åker. Sov så gott allihopa! Trevlig helg!

På återseende!

*BiG HuGs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0