Sammanfattning av de senaste dagarna.

Sammanfattning av de senaste dagarna:

Fredag
:
- Var god mat och roligt med bowling,
kom dock näst sist men det var en placering
bättre än jag förväntade mig så var rätt nöjd ändå.
- Efter bowlingen fick jag skjuts till Turid.
- Vi drog in till stan och drack öl
och jag blev onykter. Men det var trevligt.

Lördag:
- Sov länge. Kollade på film.
- Var på hockey med farbror. Det var trevligt,
Sundsvall hockey sög dock men hade en trevlig
stund med min underbara farbror.
- Kom hem och tittade på film med Lena, Jerry
och Syster och spelade lite kort.
- Blev skjutsad av Syster till Hulistugan där det var
40-årskalas. Mycket trevligt.

Söndag:
- Blev väckt av Syster. Åkte ut till Birsta med henne,
Lena och Jerry. Köpte där några färgglada tröjor.
- Resten av eftermiddagen/kvällen bestod av
film och yatzyspel.
- Sov dåligt.

Idag måndag:
- Sa hej då till Lena och Jerry, tråkigt.
Fick skjuts till praktiken av farbror.
- Lång dag på praktiken, men det har gått bra.
Gav bort lite smink och smycken till en tant.
Hon blev överlycklig.
- Nu är jag hemma och gör inte mycket alls.
Ska nog sjunga lite Sing star med mamsen snart,
då Majkel och Syster åkt på träningen.

Det var en sammanfattning av de dagar jag inte skrivit.
Saknar redan Lena och Jerry. Verkligen underbara människor.


Ha det super! Har inget vettigt att skriva för tillfället.
*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0