Uttråkad...

Sitter helt ensam hemma en fredagskväll, och det suger! Men vad fan gör man då man ska ta en buss mot Nacksta och jobbet imorgon kl 06.09? Inte mycket mer än att vara hemma och vila och bara vara I guess. Men det är så sjukt tråkigt...blääää! Hatar att vara ensam, det är sånna här gånger som jag funderar på ifall jag någonsin kommer att kunna bo helt själv. Kommer typ att bli knäpp då i sånnafall. Fast det kanske är en annan grej då? Jag vet inte, men det här med alonetime är inte riktigt min grej som det känns just nu. Ibland är det väl skönt att vara för sig själv. Men inte nu...

Skulle vilja åka ner till Göteborg någonting snart. Träffa släkten osv samt naturligtvis att hälsa på lilla nyinflyttade Jasmina. Känns fortfarande overkligt att hon är typ 73 mil ifrån mig nu. Att hon bor i Göteborg. Saknar henne galet. Att både Jasmina och Ethi flyttade samtidigt känns verkligen bajs. Mina änglar. Fast vi kommer ju ses igen, bor ju trots allt i samma land. Allt går om man bara vill. Och vem vet vart jag hamnar efter 31/3. Inte ens jag har den blekaste aning för tillfället. Men det visar sig väl inom en rätt så snar framtid hoppas jag.

Jobb imorgon, 7-17. Sen jobb på söndag, 7-21. Fan vad jag kommer att vara trött på söndagkväll. Fast är ju ledig på måndag så det blir nog bra ändå tror jag. Då kan man ju sova ut och passa på att vila upp sig innan det återigen är dags för jobb. Men det är roligt på jobbet. Jag trivs, både bland patienter och personal.

Det är ju bara cirka 3 veckor kvar nu. Sen blir det Thailand i två veckor, galet så som jag längtar! Kan knappt bärga mig att få komma bort från den här förbannade kylan. Kommer bli kalasmysigt!

Nu ska jag dricka en kopp te. Sen vettefan. Blir ett bad innan jag lägger mig iaf. Sen upp 05.30 imorgon. Blir till att ställa flertalet larm så att man inte försover sig. Kommer nog upp, eller rättare sagt; måste komma upp. Så jävla pinsamt att försova sig. Nej, inget sånt för mig. Ha det så bra! Hoppas Din fredagskväll är betydligt roligare än min.

*BiG HuGs*

Kommentarer
Postat av: Vickis

Du har fortfarande mig gumsan om det kan vara till någon hjälp grynet..;-)

PUSS

2009-01-31 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0