Väntar på att tiden ska gå...

Har gått bra på jobbet idag. Första dagen på "egna ben". Men det funkade ju riktigt bra måste jag säga, hoppas jag iaf :P Gick riktigt fort också, tiden sprang förbi. Kändes inte alls som om man varit där i nästan 11 timmar när kl var 21 och det var dags att bege sig hemöver.

Imorgon bitti drar jag till Stockholm. Passar på att åka iväg en sväng (kommer åter redan på onsdag kväll) då man är ledig. Sen blir det intensiva dagar med jobb från torsdag till söndag. Det ska bli nice att få komma ner och träffa på lite folk som man inte träffat på länge. Skönt att få lite "andrum" från Sundsvall också. Det behövs ju trots allt med jämna mellanrum. Så får man väl kämpa på i Sundsvall tills det är dags för Thailand om en månad drygt. Eller om mindre än en månad, längtar så sjukt mycket. Ska verkligen bli underbart med värme.

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Tänkte köpa Traderabiljetter och för tillfället är det 1 timmer och 23 minuter tills auktionen är avslutad. Vill bara sova men kan man komma undan med en riktigt billig biljett som det verkar kunna bli så får man lida lite.

Ska kika runt lite på datorn nu. Ha det så bra!
Sov så gott! På återseende!

*BiG HuGs*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0