Ännu en skitdag

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Känner mig jävligt less bara av någon anledning. Ändå har jag fått klartecken på att jag har jobb augusti månad ut. Sen har jag fått veta att jag får min soffa imorgon. Ändå känns det tungt inom mig. Vad det beror på undrar jag. Kanske på grund av att framtiden känns så oviss? Kanske det, i kombination med att det är rätt tufft på jobbet?...Jag vet inte, allt jag vet är att jag hoppas att det känns bättre snart. Att gå omkring med den påklistrade fasaden som visar att "jag-mår-bra" är inte min grej. Jag vill visa att jag mår bra, på riktigt.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Din vän

Det kommer att bli bra, om jag känner dig rätt, så kan du fixa vad som helst =)

2009-07-09 @ 22:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0